Aggressive Predators United

Aggressive Predators United Fish Forum - The Fastest Growing and Most Viewed Freshwater Online Community Dedicated to Rare, Exotic and Predatory Fish.

Ok APU,Time too send in your pics for the next POTM contest... Please email me at metal.maniac@live.com or please PM myself ...Depending on how many pics we get and the variety of species we will have several categories...Only 1 pic per member per species so you can send in 1 fish 1 cat 1 lizard just not 2 fish 2 cat...you get the idea!!...So send em in and lets make this a BIG ONE!!!... Cheers!!!...Metal Maniac and the APU Staff
APU is on Aquarium Directory- AquariumLinks.net!!!...check it out!!!
Please Vote For Us On AquaRank!!!

Affiliates


 

Cichlid Forum



Herp Center Network



Monster Fishkeepers



Aqua Adverts










APU Ads






Google



BETTAWAN

 Dried Indian Almond Leaves


    Any Coffee Drinkers Out There???

    Metal Maniac
    Metal Maniac
    Administrator-Founder-Owner
    Administrator-Founder-Owner

    Male Number of posts : 2242
    Birthday : 1970-11-17
    Age : 48
    Location : From the River Bed of the Rio Negro
    Humor : Raunchie!!!
    Registration date : 2009-03-05

    Any Coffee Drinkers Out There??? Empty Any Coffee Drinkers Out There???

    Post by Metal Maniac on Thu 21 Jul 2011, 18:22

    Hey APU

    Any Coffee Drinkers Out There???

    about 5 of these extra larges a day get me through...that and at least 2 hours sleep a day..

    Any Coffee Drinkers Out There??? Michae45


    _________________
    Any Coffee Drinkers Out There??? Dnr_fish_banz

    http://www.opefe.com/


    Any Coffee Drinkers Out There??? 1893667bd2edba6m3

    Any Coffee Drinkers Out There??? New_un11
    NARKOTIK
    NARKOTIK
    Elite Member
    Elite Member

    Male Number of posts : 55
    Birthday : 1977-09-04
    Age : 41
    Location : lyon,FRANCE
    Humor : cool
    Registration date : 2011-03-22

    Any Coffee Drinkers Out There??? Empty Re: Any Coffee Drinkers Out There???

    Post by NARKOTIK on Thu 21 Jul 2011, 18:30

    is my drug the café
    you know caffe pow (the abby drink in NCIS )i sleep 4 hours by night


    _________________
    Any Coffee Drinkers Out There??? Signat14
    Aggressive PREDATORS France
    avatar
    Ash
    Reg Member
    Reg Member

    Male Number of posts : 27
    Humor : Dark.
    Registration date : 2011-07-19

    Any Coffee Drinkers Out There??? Empty Re: Any Coffee Drinkers Out There???

    Post by Ash on Thu 21 Jul 2011, 18:50

    Ouch.

    I can only handle 1 medium mocha, I feel like proper crap when I have a large.

    In the UK we dont have all these extra sizes lol!
    NARKOTIK
    NARKOTIK
    Elite Member
    Elite Member

    Male Number of posts : 55
    Birthday : 1977-09-04
    Age : 41
    Location : lyon,FRANCE
    Humor : cool
    Registration date : 2011-03-22

    Any Coffee Drinkers Out There??? Empty Re: Any Coffee Drinkers Out There???

    Post by NARKOTIK on Thu 21 Jul 2011, 18:53

    Ash wrote:Ouch.

    I can only handle 1 medium mocha, I feel like proper crap when I have a large.

    In the UK we dont have all these extra sizes lol!

    you are english


    _________________
    Any Coffee Drinkers Out There??? Signat14
    Aggressive PREDATORS France
    avatar
    Ash
    Reg Member
    Reg Member

    Male Number of posts : 27
    Humor : Dark.
    Registration date : 2011-07-19

    Any Coffee Drinkers Out There??? Empty Re: Any Coffee Drinkers Out There???

    Post by Ash on Thu 21 Jul 2011, 18:54

    Yes..
    Torskys Aquatic Zoo
    Torskys Aquatic Zoo
    New Member
    New Member

    Male Number of posts : 16
    Humor : Kerrazy-Silly-Outlandish
    Registration date : 2011-07-19

    Any Coffee Drinkers Out There??? Empty Re: Any Coffee Drinkers Out There???

    Post by Torskys Aquatic Zoo on Thu 21 Jul 2011, 19:10

    I drink jugs of tha shit. With you metal. Lol

    Fuckin heart always feels like it's gonna explode
    avatar
    crevalle
    New Member
    New Member

    Male Number of posts : 4
    Humor : Tosh 2.0
    Registration date : 2011-04-20

    Any Coffee Drinkers Out There??? Empty Re: Any Coffee Drinkers Out There???

    Post by crevalle on Sun 07 Aug 2011, 00:27

    I've been experimenting with coffee lately--flavors, additives, etc. I like adding 1% milk, and some sugar, so I guess that makes it a cafe latte. Hard to order that, being a guy.


    _________________
    Reptiles for sale
    BRUNER247
    BRUNER247
    Reg Member
    Reg Member

    Male Number of posts : 47
    Birthday : 1912-01-12
    Age : 107
    Location : Ankle deep in Misery
    Humor : dry as a drought
    Registration date : 2011-07-21

    Any Coffee Drinkers Out There??? Empty Re: Any Coffee Drinkers Out There???

    Post by BRUNER247 on Sun 07 Aug 2011, 05:46

    mmmm. Venti coffee frap w/ 10 pumps of coffee. No sleep till Brooklyn. Lmao
    ibcd
    ibcd
    Reg Member
    Reg Member

    Male Number of posts : 31
    Location : iowa
    Humor : yep
    Registration date : 2011-07-21

    Any Coffee Drinkers Out There??? Empty Re: Any Coffee Drinkers Out There???

    Post by ibcd on Sun 07 Aug 2011, 09:43

    I also drink it by the jug. Not all the fancy stuff tho just black&lil sugar. I work nights so its crappy ol vending machine crap4me lmao
    Metal Maniac
    Metal Maniac
    Administrator-Founder-Owner
    Administrator-Founder-Owner

    Male Number of posts : 2242
    Birthday : 1970-11-17
    Age : 48
    Location : From the River Bed of the Rio Negro
    Humor : Raunchie!!!
    Registration date : 2009-03-05

    Any Coffee Drinkers Out There??? Empty Re: Any Coffee Drinkers Out There???

    Post by Metal Maniac on Mon 08 Aug 2011, 17:25

    crevalle wrote:I've been experimenting with coffee lately--flavors, additives, etc. I like adding 1% milk, and some sugar, so I guess that makes it a cafe latte. Hard to order that, being a guy.

    I drink Black...kinda a utility coffee...lololol

    latte's are al good crevalle....out here seems that guys order the more fancier coffees ...women tend too get Douple Doubles and ice caps...from what I ve seen :)


    _________________
    Any Coffee Drinkers Out There??? Dnr_fish_banz

    http://www.opefe.com/


    Any Coffee Drinkers Out There??? 1893667bd2edba6m3

    Any Coffee Drinkers Out There??? New_un11
    Metal Maniac
    Metal Maniac
    Administrator-Founder-Owner
    Administrator-Founder-Owner

    Male Number of posts : 2242
    Birthday : 1970-11-17
    Age : 48
    Location : From the River Bed of the Rio Negro
    Humor : Raunchie!!!
    Registration date : 2009-03-05

    Any Coffee Drinkers Out There??? Empty Re: Any Coffee Drinkers Out There???

    Post by Metal Maniac on Mon 08 Aug 2011, 17:27

    Torskys Aquatic Zoo wrote:I drink jugs of tha shit. With you metal. Lol

    Fuckin heart always feels like it's gonna explode

    Lololol...yournthe worst bro....you should open a coffee shop! Any Coffee Drinkers Out There??? 583863


    _________________
    Any Coffee Drinkers Out There??? Dnr_fish_banz

    http://www.opefe.com/


    Any Coffee Drinkers Out There??? 1893667bd2edba6m3

    Any Coffee Drinkers Out There??? New_un11
    Metal Maniac
    Metal Maniac
    Administrator-Founder-Owner
    Administrator-Founder-Owner

    Male Number of posts : 2242
    Birthday : 1970-11-17
    Age : 48
    Location : From the River Bed of the Rio Negro
    Humor : Raunchie!!!
    Registration date : 2009-03-05

    Any Coffee Drinkers Out There??? Empty Re: Any Coffee Drinkers Out There???

    Post by Metal Maniac on Mon 08 Aug 2011, 17:30

    ibcd wrote:I also drink it by the jug. Not all the fancy stuff tho just black&lil sugar. I work nights so its crappy ol vending machine crap4me lmao
    Any Coffee Drinkers Out There??? 806809 Any Coffee Drinkers Out There??? 806809 Any Coffee Drinkers Out There??? 806809 Any Coffee Drinkers Out There??? 806809 Any Coffee Drinkers Out There??? 806809 Any Coffee Drinkers Out There??? 806809

    That's it...nite shift!....coffees gold too us....when it's black man it's straight fuel! Any Coffee Drinkers Out There??? 806809


    _________________
    Any Coffee Drinkers Out There??? Dnr_fish_banz

    http://www.opefe.com/


    Any Coffee Drinkers Out There??? 1893667bd2edba6m3

    Any Coffee Drinkers Out There??? New_un11
    Metal Maniac
    Metal Maniac
    Administrator-Founder-Owner
    Administrator-Founder-Owner

    Male Number of posts : 2242
    Birthday : 1970-11-17
    Age : 48
    Location : From the River Bed of the Rio Negro
    Humor : Raunchie!!!
    Registration date : 2009-03-05

    Any Coffee Drinkers Out There??? Empty Re: Any Coffee Drinkers Out There???

    Post by Metal Maniac on Mon 08 Aug 2011, 17:32

    BRUNER247 wrote:mmmm. Venti coffee frap w/ 10 pumps of coffee. No sleep till Brooklyn. Lmao

    He'll YEA!....man,I can see that...sounds power packed

    I occasionally grab a double espresso from the Italian bakery beside me and man,my teeth are grinding and hands shaken!!!


    _________________
    Any Coffee Drinkers Out There??? Dnr_fish_banz

    http://www.opefe.com/


    Any Coffee Drinkers Out There??? 1893667bd2edba6m3

    Any Coffee Drinkers Out There??? New_un11

    Sponsored content

    Any Coffee Drinkers Out There??? Empty Re: Any Coffee Drinkers Out There???

    Post by Sponsored content


      Current date/time is Sun 25 Aug 2019, 12:17